marți, 15 aprilie 2014

Megem a gashca de copii!!

Pana sa apuc sa va povestesc cum si ce ni se mai intampla noua la capitolul "cautare de bona"(oh, Doamne, si cate am de povestit!!) sau cum ma mai enervez eu pe cate-o mama din parc(si aici am o restanta..), va anunt una buna si frumoasa. Mai bine din astea! :))
Ieri, cu intarziere (caci tanarul s-a trezit pe la 17.20 si pana a mancat, pana ne-am imbracat, pana am ajuns prin trafic, pana am gasit locul...), am ajuns la un eveniment unde ne invitase Alice Nastase (multumiiim, draga Alice! :)...Si pentru frumoasele carti multumim! )
Adica aici:
Cand i-a vazut pe Zurli..desi nu cantau, nu faceau zgomot, nu se agitau...s-a uitat lung la ei, dar pe scena, langa ei, unde se alergau copchiii mai mari..n-a vrut:)). Am vrut sa-l rucam si a bagat un "nununu!". A fost interesat de alte chestii de prin sala, in sepcial isi dorea sa urce pe scena unde vorbea Alice...:)) Deh, intr- acolo se uita lumea..acolo dorea si el! In pauzele dintre vorbitori, cum batea lumea din palme, cum o facea si el... N-a vrut sa guste decat din niste super meseriase prajituri, care cred ca aveau continut de zahar egal cu tot zaharul consumat de el in acesti 2 ani si 4 luni:)) Bune rau, nimic de zis! :))
Apoi, cand a venit momentul in care Zurliii au mers in fata scenei, hop si el dupa ei. Cu ceva emotii l-am lasat sa stea pe scena, in fund, langa ceilalti copii, in timp ce o doamna citea poezioare. A stat..daca-l vedeati ce fata avea..cumintel, cu mainile in poala cumva...framantandu-si degetelele...cu o privire care parca ne cauta (eram la vreo 5-10 m de el)sau doar mie mi se parea ca ne cauta?? A stat cumintel..de ce mi-era mie teama nu s-a intamplat (adica sa nu inghionteasca vreun pusti). Pana a dat de firele de la instalatiile de pe scena... Cand D-na Zurli Sef mi-a zambit printre dinti si mi-e zis "nu mai bine-l luati de-aici??!!"...Nu l-am luat..l-am mutat de langa fire in centrul scenei..dar si acolo era un fir pe care l-a descoperit intr-un minutzel. El tragea de el, un baiat si o fetita il tineau si-i spuneau ceva (cred ca-i spuneau ca nu-i voie sau ceva de genul...). Iar el..ii asculta o secunda, apoi o lua de la capat... Bine ca n-a tinut mult. Spun drept, credeam ca Gasca va canta, va face ceva mai "pe bune" pt copii. Ori facusera pana sa ajungem noi, ori n-a fost asa in program..nu stiu. Eu eram curioasa cum va reactiona daca aia canta si se iau de maini si alte cele.. Oircum sunt pt copii mai maricei..Parerea mea!:)
Cateva poze de la locul faptei, calitatea lasa de dorit, deh, facute cu telefonul meu caci Andrei a uitat aparatul foto (in ce viteza am plecat, nici nu-i de mirare!). Speram sa primim ceva de la Paul, sotul lui Alice, caci cred ca a facut si el cateva in care apare si Andrei.

Dupa eveniment am ajuns si in parculetul ala din Floreasca, frumsuel, cu masinute, cu locuri de joaca..asa ca am stat si la aer!(asta pt cei care credeau ca ne tinem copilul inchis si nu ne jucam si pe-afara!:P)
observati ce discret se sprijina de celalalt baiat..:)

Ce credeti ca facea??:)

si ce cap frumos rasare....:)

2 comentarii:

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉