luni, 24 martie 2014

poze si doua chestii mici

splendoare in iarba:)


Ata e o Skoda gasa-gasa. A mancat spanac hi outze, aia a mancat, hi-a chescut male-male..hi gasa! (era o Skoda Yeti, daca nu stiti modelul sa stiti ca e una mare-mare, mult mai mare decat Ocatviile stiute de el, asa ca Andrei a tras o concluzie super logica!)

Ieri, desi i-am spus si eu si Andrei sa nu mai traga de-un tufis ca se va zgaria, a insistat pana cand chiar s-a zgariat-taiat prelung la un deget si-n palma... Pentru ca in mijlocul boschetului de la Opera se pitise si o tufa mica de trandafir. S-a taiat, asadar...si Andreiul nostru cel curajos s-a pus pe-un plans cu niste lacrimi mari-mari, de n-ati vazut!
Daca nu credeti...vedeti aici...(of, mai, mami, maiii...daca nu te incapatanai sa tragi de tufele aleaaa.....!!)
lacrimi de crocodil provocate de un trandafir

Ba mai mult, vorba lui Andrei, "ca un adevarat barbat" chiar si la cateva ore bune dupa incident cand isi vedea taietura isi lasa buza in jos si maraia pierdut un "bubitzaaaaa" si se punea iar pe plans.  Dupa faza, pana sa ajungem acasa, i-am zis sa nu mai puna mana cu taietura pe masinile jegoase sau in nisip... Trebuia sa-l vedeti cum intindea mana stanga (cea ranita) catre masina apoi se oprea cu ea, bursc, in aer...o studia.."bubitza, nu punem mana, celalalta mana" si se corecta:)

cu locomotivele, prietenele lui

exersand mersul soldatului (un-doi.un-doi) la inaltime..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉