joi, 6 februarie 2014

Diverse

****************
Ieri am vizitat magazinul ala de Art & Hobby (de fapt nu pe ala de care va spuneam in alta scriere, ci unul pe care l-am gasit pe drumul spre job in saptamana de circulat cu tramvaiul). Si-am plecat cu ...
si cu niste buretei de mare senzatie (care lasa nitse super meseriase urme pe hartie/panza..), plus una pensula micuta, plus una placa suport pentru amestecat culorile, plus doua panze mici in cadru-caci vrem sa pastram uremele palmelor colorate ale tanarului. :)

Asa ca seara am avut juma' de ora de "pictura". Mai intai a bagat delicat un degetel...s-a uitat lung la culoarea de pe el si ramasese asa..cu el in aer..nestiind ce sa faca. Asa ca i l-am luat si am amprentat o hartie..plus ca mi-am manjit si io degetele si palmele ca sa vada cum se face. Apoi am colorat palma intreaga, moment in care a ramas cu mainile departate de corp si cu degetele rasfirate spunand "mudal..a baie..spalam!". L-am calmat si i-am zis ca spalam la final, l-am incurajat, asa ca..in cateva minute isi manjea palmele, manuia pensula pe legea lui, lasa urme cu degetele, cu pensula, cu palmele... Deocamdata am pictat hartiile si masa pe care erau:). Cand s-o mai obisnui cu ele o sa incercam si panza.

(PARANTEZA: De la faza asta mi-am adus aminte ca noi, inainte sa se nasca Andrei, de la targul de unde-am luat patutul, salteaua, masa de infasat..am luat si asa ceva
Date fiind condtiile nasterii lui Andrei, toata nebunia si toata aiureala care ne-a cuprins imediat dupa venirea acasa... n-am apucat sa-i luam "amprentele". Apoi..drept sa va spun..mi-era si frica, ca era asa de mic ca mi-era sa nu se rupa cand ii apasa talpa sau palma:). (drept e ca talpa NU era DELOC mica..ba chiar..era foarte mare!!!). Asa ca, la vreo luna dupa ce-am inceput s atraim in trei, cand am vazut obiectul mai sus mentionat, ne-am spus noi ca o sa luam amprentele la botez. N-am facut-o nici atunci. Nici la 1 an..ca avea viroza si numa' de asta nu ne ardea..nici la mot..nici la 2 ani..si uite ca am ajuns la 2,2,2..cu mulajul neluat. Da, acuma am putea s-o facem, dar asa mi se pare ca n-ar mai avea niciun farmec...ca, nah, era misto daca o faceam in prima luna.. Morala acestei lungi paranteze-povesti: NU faceti ca noi! :P )


*****************
E a doua dimineata in care mi-a facut placerea/bucuria sa se trezeasca la 8.30. In loc de 7. Mare-mare placere pentru mine, care sunt ingrozitor de nefunctionala dimineata! Nu, nu-mi fac iluzii ca ar fi asa a la long, dar, nah, macar din cand in cand..mi-ar cam placea!
M-am trezit cu cateva minute inaintea lui, asa ca am avut timp sa-l studiez cum isi pregatea trezirea. E si aici un ritual, asa cum si la culcare isi are ritual (o sa scriu si despre acesta, caci au aparut ceva schimbari fata de ultima oara cand v-am povestit). Incepe sa se foiasca...sa se rasuceasca..sa se intinda si sa zambeasca asa laaaarg, cu ochii inchisi... Apoi flutura nitel din gene...si intredeschide nitel ochii...dar scurt, apoi repede ii inchide iar...si iar se intinde..si incepe sa scoata un fel de marait...si iar zambeste. Apoi, brusc, se ridica in fund, arunca paturica de pe el si..e gata de treaba!!! :) Cat despre primul lucru pe care-l spune..nu, nu e buna dimineata!!:))..ci este una dintre : oalaaaa..pipiiii sau laptiiic sau batze (adica brate si hai, femeie, la bucatarie sa-mi faci laptele) sau gata sau......sau...
Si, gata, ziua a inceput!

****************
Daca la 1 an si 3 luni, adica acum aproape un an, adica aici, va spuneam si va aratam poza cu interesul lui fata de aspirator...acum pot spune ca o facem impreuna. Cum ce? Treaba! Adica dam cu asipratorul:



****************
Si..ca sa ma laud ca ma tin (relativ) de ceea ce mi-am propus acum mai putin de-o luna: aproape am terminat "Nono". Ma pregatesc de "Printul din negura" al lui Zafon. ME HAPPY. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉