luni, 10 februarie 2014

Then and now...

citit pana la capat si veti vedea ce-i cu poza asta...:)

Apoi.....
toamna-noiembrie2012

iarna-februarie2014

Din ce se vede...va rog sa remarcati ca avem parte de acelasi zambet-ras, privire sugubeata, gropita in obraz. Ce se mai poate observa: un picior cu cateva numere mai mare (va pot spune ca e vorba de 5 numere:P), niste cm castigati(ce nu se vede e ca, atunci cand leaganul e oprit, aproape ca ajunge cu talpile jos..pe sol. Wow, bai, chiar creste??!!!). 
Mai am niste foto de la Epava, din Costinesti, pentru categoria "atunci si acum".:) Le caut si le adaug si pe ele.

Si acum..parammmm..piesa de rezistenta!! Un "then and now" special, altul decat unul la care v-ati putea gandi! Cei de pe FB stiti deja poza aia..cu Andrei Sr in leagan, cu gura pana la urechi, in care te loveste asemanarea Andreiului nostru cu domnul tata:). Ei, bine, avem si altceva, va rog sa studiati foto de la inceputul acestei scrieri.. Gata? Ati studiat? Boooon...
Nu stiu in ce masura camera foto a reusit sa prinda detaliile (caci copilul era in permanenta miscare, dorea-in special- sa insface sculptura)..dar va jur ca este aceeasi expresie, aceeasi gura, acelasi mod de a-si tine gura intredeschisa (tatal zice ca si el, cand era mic, auzea ce aude fie-su acum "tine guritza inchisa!"), trasatruile-liniile fetei sunt identice... 
Asa ca, va rog eu frumos, spuneti-mi si mie: SUNTETI SIGURI CA EU SUNT MAMA ACESTUI COPIL??? :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉