miercuri, 2 octombrie 2013

Sambata de gasiti aici...

Cum te cheama? 
Aaaadeiii!
Cati ani ai?
Doiiii. -si arata cu degetele: doua

Il cheama Andrei si inca n-are doi ani, dar e greu sa spuna cat are acum asa ca acceptam si doi!

M-am hotarat sa ies cu el la targ. Sambata. Socializam, poate si vindem ceva...Nu copilul, lucrusoare. :)
Adica mergem aici:

Si e prima iesire de genul asta. Recunosc ca, fiind prima si el inca mic, nu indraznesc sa merg doar eu cu el..asa ca ne va insoti Diana-Salvatoarea :). Poate data viitoare indraznesc si in doi, dar mai intai sa vad cum reactioneaza pustiul...
Ma bucur mult ca mergem aici (multam' Rux pentru ca mi-ai spus, chiar sunt curioasa cum va fi Andrei acolo si cum va fi pentru mine acolo. Simt ca o sa-mi placa, sper ca si lui :)
Ma gandesc ca acum vreun an..cand am inceput sa citesc despre astfel de intamplari..ma tot gandeam "sa mai creasca si el putin si-o sa mergem si noi". Si uite ca a venit momentul sa mergem! Asa ca..ne vedem acolo?!:)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉