marți, 1 octombrie 2013

Miki, Mini, Puf si alti prieteni


Aseara. Si-a baut biberonul, s-a asezat pe burta si s-a intins bine de tot, ca un motan...apoi s-a ridicat in fund si mi-a aratat combinuta ciripindu-mi "nani". "sa-ti pun muzica de nani?" (avem cd cu muzica de somn -clasica)."dada"-zice si-si acompaniaza vorbele cu clatinare decisa din cap.Pun cd-ul si se intinde iar. La cateva secunde se ridica iar in fund aratatnd cu degetul "gac" "sa sting becul?" (adica veioza de pe noptiera, caci ea era gacul) "dada". Sting. Se intinde iar. Iar se ridica, o galma micuta in bezna din camera care ciripeste "Puf-Puf!". Imperativ, da! "Vrei cartea cu Pooh?" "dada" "Vrei sa faci nani cu ea?" "dada". I-o dau. Se intinde si isi tine strans cartea. Este mare-mare cartea cu Puf... asa ca de-abia o tine. Ii mangaie copertile lucioase si asculta -bagat in mine cu spatele- povestea pe care i-o spun despre ce-i in carte. Stiu pe de rost. Unde nu stiu,. inventez. Ii vad (in intunericul cu care deja m-am obisnuit) ochii mari deschisi.. Mainile ii mai pipaie coperta. Se ridica. "mama" "sa-ti citesc? nu poate mami, vezi, e intuneric, am stins becul, nu vede mami fara bec, iti povestesc si facem nani, da?" "da" si se intinde la loc. Apoi, la un moment dat, ii aud respiratia mai grea..inca n-a adormit, dar nici mult nu mai are... Imi da, cu o ultima urma de energie, cartea. Ii mai spun povestea...si o inchei cu "si uite-asa Puf si prietenii lui au petrecut o zi frumoasa, iar seara au mers si au facut nani, asa cum face si Andrei acum". Se rasuceste si ma pupa, cu ditamai pupatura, pe obraz. Apoi..in scurt timp..il aud dormind.

p.s.
Da, a inceput sa adoarma cu cate-o carte in brate, in timp ce eu ii spun povestea... Sambata, la pranz, a adormit cu "Miki-Mini a China" (Miki si Mini de la Crina:)..). Si duminica tot cu ea. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉