miercuri, 17 aprilie 2013

Seara de Leos Carax. Holy Motors.

Ei, bine, v-am zis ca vedem film! 
Anm avut copil cuminte, care-a adormit pe la 21.30, am luat inghetata si popcornul (special cumparat -pentru seara de film) si ne-am asezat frumos in fata ecranului... 
Alegerea a fost  Holy Motors - filmul din 2012 al lui
De ce acest film? Intai si-ntai pentru ca am aflat de la Lavi ca l-a vazut si mi-a zis unde sa-l vad..  si pentru ca eu il plac pe Leo Carax. Adica...mai exact...mi-au placut Boy Meets Girl, Les Amants du Pont Neuf, oarecum si Pola X...
 

Nu am de gand sa va povestesc filmul...dar sa stiti ca...pentru primul film vazut dupa atata vreme..pentru care ne-am pregatit si ne-am rugat sa doarma Prichi :)....n-a fost cea mai buna alegere. Mi-am promis mie (si lui Andrei) ca urmatorul sa fie ceva mai lejer...asa..ca pentru creierii mei usor ravasiti... :))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉