miercuri, 10 aprilie 2013

La Multi Ani, frate!!!

De data asta va scriu eu, Andrei Stefan, chiar daca nu stiu sa scriu inca- m-am concentrat si i-am transmis lui Mami ce vreau sa scriu si ea executa! La noi functioneaza foarte bine telepatia! Suntem niste smecheri, ce mai!
Stiti deja multe despre mine, stiti cate luni am (ca ani e mult spus, deocamdata!), stiti ce mananc, cat si ce vorbesc, stiti ce jocuri si jucarii si activitati imi plac, stiti ce fac pe-acasa, stiti ca sunt vesel, ca imi bucur parintii...ce mai incolo si-ncoace..stiti o multime de lucruri!!!
Stiti ca am un bunic, singurul dintre cei patru pe care alti copii ii au... Stiti ca am doua matusi- una este Diana, sora lui Mami, pe care o vad des si care ma alinta tare-tare...iar cealalta este Marika, sora lui Tati, care sta in USA si care-mi trimite haine frumoase cu care ma mandresc tare-tare (chiar ieri am primit un pachet nou si am zarit eu si niste masinute super bestiale!)...

Ei, bine, ce nu stiti este ca eu am si un frate!! Il cheama tot Andrei (pai cum altfel?), traieste in Suedia de cand era destul de mic, seamana si el cu Tati (baietii din neamul Partos seamana toti intre ei, se pare!), are o iubita Capricorn, ca mami, asa ca sigur e un tip cool! :)
Ideea este ca azi..azi e ziua lui si m-am gandit sa-i spun si eu La Multi Ani! Si sa-i spun ca mi-ar placea sa ne cunoastem, la un moment dat! Ca mi-ar placea sa pot si eu, cand o sa fiu mai mare, sa spun ca am un frate mai mare super meserias!
Asa ca..ma repet.. La Multi Ani, frate-meu!! Sa fii sanatos, voios, sa ai parte de muulte bucurii si de muulte zambete!!! Si, macar cateodata, sa-ti aduci aminte si ca ai un frate pe-aici, care-i tare dornic sa te cunoasca! :)

Cu drag,
Andrei Stefan zis si Prichi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉