sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Cum am petrecut sarbatorile

Nu reusesc sa povestesc pe indelete ce fel a fost de sarbatori, asa ca ma voi rezuma la varianta scurta si las fotografiile sa vorbeasca…
Pe 24 seara am impodobit bradul. Prichi a stat in tarc, la BabyTv, urmarind cu mare interes ce era acolo (de cand avem bona i-am cam interzis sa stea cu el la tv, asa ca..atunci cand primeste este in 9-lea cer :) ). Din cand in cand ne mai arunca asa..cate-o privire..dar doar ca sa verifice ca suntem acolo. :)
Cand am terminat cu bradul (si a durat mai bine de 1/2 ora) am impachetat cadourile. Hartia fusese cumparata de Andrei in multe culori, mai multe feluri de coli, taman ca sa-l atraga sa le rupa… Am fost absolut surpinsa sa vad ca nu, nu s-a repezit nici la brad, nici la hartiile colorate… Tot la fixurile lui se ducea..la rafturi, la bicicleta.. Finally le-a vazut si a rupt una-doua…Cel mai mult l-au incantat legourile..si asta se vede si in prezent, caci se joaca in continuare cu ele…
Restul serii a decurs normal..baitza, pijamaua cea noua si inca o scurta inspectare a pieselor primite..apoi somn.
Craciunul n-a venit cu un meniu special/diferit pentru Prichi, dupa cum intuiti deja…Dar a venit cu a doua impartasanie a lui (prima a fost la botez)… A luat cu placere vinul cel dulce (faza: imi zice preotul “o sa ia ceva dulce?”…”mda”-ii zic eu ezitand..”dar nu stie sa mestece!”…apoi m-a busit rasul, caci mi-am dat seama ca omul se referea la un vin dulce..nu la o prajiturica :) )
Si a mai venit si cu mult soare si plimbare in trei pe-afara…unde-am dat de favoritii lui (dupa caini) -porumbeii.
Pe 26 au venit Diana si bunicul, din pacate poze am uitat sa fac…
In restul zilelor…am mai ras…



ne-am mai jucat…iar de Revelion pot spune cu bucurie ca NU s-a trezit la bubuiturile de la artificii/pocnitori/etc-etc.. Drept e ca nici n-au fost multe…criza, deh :) Drept e si ca intre 5-6a.m. a fost treaz si vioi si vorbaret si cu chef de joaca..taman cand mi-era somnul mai somn :) :)

Asa ca am avut Revelion in 2, cu al treilea dormind…apoi iesire prin parc tot in 3, apoi vizita la Vladut si parintii lui…dar la ele nu mai avem foto caci, din greseala, cineva a sters ce era in aparat.  Adica pozele din ultimele zile… :(
Si sa va zic ceva, de care sunt taaaare mandra: am avut de revelion masa super plina. Ca, deh, am mostenit fixul asta de acasa, de la Mama…sa te prinda miezul noptii cu de toate pe masa. E drept ca am avut bona pe 31 si au stat ea si andrei cu Prichi cat eu faceam diverse…apoi m-a si ajutat nitel..Plus ca unele au fost facute de Diana (cozo, boeuf, sarmale). Dar fripturile (pui/curcan); ouale umplute, ciorba, salata de telina,mar,morcov si maioneza; salata de ciuperci/porumb/maioneza; rosiile umplute cu vinete/icre; ardei umplut cu branza..pe toate eu le-am facut. Deci..se poate!!!  :) Iar apoi a fost si minunata salata de fructe cu de toate in ea- iar aici maestrul bucatar a fost Andrei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉