vineri, 28 decembrie 2012

a trecut o luna…

…de fapt, o luna si ceva, de cand n-am mai scris pe aici…
Experienta numita cresa a tinut 3 zile. Cat sa faca viroza si sa stea inchis in casa mai bine de 10 zile..cu febra, muci, tuse, tot tacamul….
Am reusit sa  gasim bona, o bona chiar ok, asa ca Andrei Stefan este acasa, in mediul lui, ceea ce e foarte bine.
Dar ziua lui ( 3decembrie) si-a petrecut-o cu puseu de febra de 39.5 si moale ca o carpita… Un copil bun, cuminte, pe bune, nici macar cat a fost bolnav n-a fost marait maxim..saracul doar gafaia de mi se rupea sufletul…Atat…
Intre timp si eu m-am intors la munca, unde ma adaptez destul de greu, mai ales ca si pe aici sunt schimbari mari…
Dar..au trecut toate si au venit aceste aceste frumoase sarbatori in 3, cu brad(nu-l baga foarte mult in seama…inca… :) ), cu cadourile de sub brad, cu zambete si bucurie si liniste…
Mai multe povestesc in curand…sper

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉