luni, 3 iunie 2019

Bookfest in... altfel de imagini :)

As putea spune, fara sa exagerez, ca Andrei merge la Bookfest dintotdeauna. 
Daca ma gandesc mai bine, am fost la Bookfest si cand era doar o mogaldeata ce crestea in mine, asadar a fost la Bookfest de dinainte sa se nasca.
Anul acesta am mers chiar de 1 iunie, am mers in trei, pastrand traditia. 
Uitandu-ma la fotografiile de anul acesta mi-a venit o idee, iar rezultatul il vedeti mai jos.

Sper sa va placa si sa va aduca zambet. 

Eu am gura de la o ureche la alta :)

Asadar..PADAM!!!

Intrarea:


2013, 1an 1/2
2015, 3 ani 1/2
2019, 7 ani 1/2











Carti, carti, carti...


2013
2015
2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉