marți, 22 ianuarie 2019

Patru. Cinci. 45. Ani.

As putea scrie mult si bine despre ce inseamna anii astia pentru mine.
As putea sa scriu despre cum am ales sa fac, in ziua implinirii lor, doar ce am vrut sa fac. Unele mi-au iesit, altele nu. Dar am impacarea ca am incercat sa fac tot ce mi-a fost drag, tot ce am vrut.
As putea sa scriu despre tot felul de lucruri legate de acest rotund 45.. lucruri mai mult sau mai putin importante, dandu-le o exagerata importanta..ca si cum ...moama ce chestii destepte am eu de spus despre varsta asta.

Dar am fost pe mod silent...niste zile.
Pentru ca, de ziua mea, un prieten drag a plecat. Adica a plecat de tot...

De atunci pendulez intre impacarea cuiva care isi aminteste vorbele lui "Moartea e doar trezirea noastra din visul asta..in care am crescut..am evoluat..am invatat..si am zburat! Restul e zgomot de fond"....si tristetea ca un om drag, care a contat tare mult in evolutia mea, nu mai este. Nu mai este..aici.

Aleg sa raman cu prima parte.

Aleg sa zambesc si sa cred ca asta e doar o evadare a lui dintr-un trup care a clacat. Care nu l-a mai incaput.
Aleg sa imi iau ramas bun, in gand. Sa ii spun ca imi pare rau ca nu am mers la o lansare la care ma invitase. (Omule, nu stiam ca va fi ultima!! )
Aleg sa imi amintesc lectiile de viata invatate si felul in care am crescut, ca om, cunoscandu-l.

...

Exista intamplari care, cumva,te trezesc. Sau te retrezesc. Te fac sa iti aduci aminte ca esti mai mult decat un soldatel cu cheita in spate, care executa zilnic dansul unei vieti mai mult sau mai putin iesite din comun.
Te fac sa scuturi scamele si zgura din creieri, sa iti scuturi capul si sa mergi -mai hotarat ca oricand- doar catre ce simti ca te reprezinta. Sa lasi naibii fricile, nu ai timp de ele!!!
...
Nebunie nu este sa faci ce simti ca vrei sa faci (cu riscuri asumate) cand ce vrei este "impotriva curentului".
Nebunie este sa nu incerci niciodata ce iti doresti, paralizat de frica de esec.

...

Drum bun, Adi, oriunde ti-o fi el.
Gand alb.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉