duminică, 2 decembrie 2018

Fara HAI! Doar cu HA-I (One Stop)

Cand vine frigul eu intru intr-un fel de stare de hibernare. Devin greu de urnit din casa, si visez zile mai lungi, soare, caldura. Viata noastra e cam pe repede inainte, uneori am senzatia ca intre dimineata si seara am respirat de cateva ori si-i gata ziua. Orele care se comprima, timpul care ma alearga. 
Diminetile sunt cele mai in viteza. Alarma telefonului sunand ma face sa scap niste bodoganeli majore. 
Macar de as putea sa-mi fac un fresh, pe langa cafeaua fara de care n-as putea incepe ziua. Nu mai pot sa fac sucuri pana nu se trezeste si copilul, caci aparatul de facut suc face un zgomot infernal. M-ar reclama vecinii, asta daca nu cumva m-as trezi cu ei direct la usa ca sa ma intrebe ce m-a apucat sa fac galagia aia la 6.45 dimineata.
Dar frigul si iarna nu-mi pot lua dreptul la visare. Imaginatia mi-e aliatul suprem in aceste zile. Asa ca, iata-ma stand cu coatele pe masa si cu privirea in gol, imaginandu-mi dimineata perfecta. Provocata de Hurom. 

In acceptiunea mea, dimineata perfecta este una de vara. (Asta e, n-am ce face, iarna mi-e cam antipatica.) Si mai este si la mare, intr-o casa la 5 minute de plaja. Pentru ca dimineata mea perfecta incepe pe o plaja, asteptand cu sufletul la gura momentul in care iese soarele din mare.

Acolo, in vacanta, in mod evident refrenul diminetilor actuale "HAI, trezeste-te..HAI la masa...HAI, incalta-te o data!!..HAI ca-i opt fara zece..HAI ca iar intarziem" ar deveni altul, caci acolo n-am fi grabiti, nu ne-ar alerga timpul asta, iar lucrurile s-ar petrece in tihna, fara ceas. 
Ce-ar fi daca acest HAI ar fi inlocuit de HA-I One Stop. 
Alt cantec, alt refren.
Cine-i HA-I One Stop? Mi-ar fi aliat de nadejde in diminetile mele tihnite. Si linistite, da! Pentru ca este un Storcator prin presare la rece, Hurom

E minunat ca este un aparat silentios cu care as putea face si fresul meu si smothie-ul copilului. Si asta fara sa deranjez pe cei care dorm inca.

Pentru ca, v-am zis, dimineata mea perfecta este cu un rasarit. Asa ca m-as trezi cu noaptea-n cap, ca sa nu-l ratez. Mi-as alege fructele pentru freshul meu: pepene rosu, lime si frunze de menta. 
Pe el l-as face folosind gura clasica de alimentare. Mi-as lua paharul si l-as savura alene stand turceste pe plaja, in timp ce prind cele mai tari cadre ale Soarelui ce apare. 
Intoarsa acasa, incantata de energia luata de la rasarit si, deopotriva, din freshul meu de vara, m-as apuca sa-i pregatesc si copilului un smoothie. 
El vrea banana si lapte de quinoa. Ii adaug, fara sa se prinda (inca?) niste seminte. Pentru pregatirea lui as folosi gura mare de alimentare si l-as lasa sa-si faca singur treaba. Un fel de "pilot automat" al aparatului. Care m-ar ajuta sa mai castig ceva timp. Timp in care as pregati gustarile pentru mers la plaja. 
Caci, in dimineata mea perfecta, cea in care as avea un astfel de aparat si o vara, dupa ce-as savura in tihna si o cafea, dupa ce-as citi si cateva pagini dintr-o carte, mai mult ca sigur ca am merge la plaja. 

Stiti de ce s-ar potrivi atat de tare acest aparat in dimineata mea perfecta?
V-am spuus, deja, dimineata perfecta este una fara graba, tihnita, linistita. 
Aparatul HA-I One Stop, de ultima generatie, face sucuri si smoothiuri si supe creme si inca o multime de minunatii, folosind o tehnologie Slow Juicer. SLOW, da? Va amintiti cand storceati portocala manual? Nu o distrugeati, aveati rabdare! Ei, bine, daca as avea cum sa fac acelasi lucru, in fiecare dimineata..atunci oricare dintre ele ar fi o dimineata perfecta.

Articol scris pentru SuperBlog 2018, proba 25




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉