vineri, 9 noiembrie 2018

Care-i faza cu SuperBlog.

So, am sa intru destul de abrupt in subiect. Pentru ca ma intreba cineva de ce scriu pentru asta. Pentru ca imi spunea -altcineva- adica tu ii ajuti pe ei sa isi creasca accesarile si nu primesti nimic?

Ce-i cu competitia asta, careia eu ii spun joaca mea de-a concursul.
Regulile sunt simple: la editia din toamna (adica fix asta pt care scriu acum), care este si editie aniversara de 10 ani, in fiecare saptamana apar cate 3 probe. Luni, miercuri, vineri. Aproximativ doua luni (da, e mult mai lunga decat editia de primavara). Faceti o socoteala si veti vedea cam cate articole asteapta sa fie scrise. Ai un numar de zile pentru fiecare articol. Sa te documentezi, sa il nasti (respectand, evident, cerintele sponsorului), sa il asezi cuminte in platforma concursului. Apoi sa astepti ca sa vezi cum apreciaza juriul ce ai scris tu. Si asta de 3 ori pe saptamana, pret de aproape 2 luni. Mult. Nu mereu usor. Adesea nu ai nicio treaba cu subiectul despre care trebuie sa scrii. Asa ca fiecare articol scris inseamna munca de documentare. Daca nu esti "in the mood for writting", sansele sa iasa advertorial in loc de articol creativ- sunt mari. Dar asta nu e grav, pentru ca poti avea surpriza ca tocmai articole slabute (in acceptiunea ta) sa castige mai multe puncte (note mai mari) decat cele "de suflet".

De ce "m-am bagat".
!!!!!!  Pentru ca-mi place sa scriu.
Dar, din lipsa de timp/stare/etc, si cu scrisul patesc cum patesc cu sportul: degeaba as putea sa fac nshpe exercitii de la sala si acasa: sunt lenesa si NU le fac. Daca nu ma "obliga" ceva/cineva (in cazul salii--un abonament; in cazul scrisului---niste deadline-uri) sunt LENESA! Da, mah, am devenit o megalenesa.

!!!Pentru ca ma ajuta sa imi educ exprimarea in scris/ scrisul.
Cine ma cunoaste stie cam cum/cat pot eu sa vorbesc. Si imi stie si stilul. Ideile mi se misca rapid, ma mut rapid de pe un subiect pe altul, fac paranteze in paranteze in paranteze...reusesc sa bag interlocutorul in ceata. In timp ce vorbesc se poate intampla ca un cuvant sau ceva din ce spun sa ma faca sa imi amintesc ceva dintr-o carte sau o piesa, asa ca divaghez, apoi ma intorc la subiect...
Sunt greu de urmarit. Uneori.
Am observat, candva, ca si in scris am tendinta sa fac la fel. Am multe de spus, stiu ce vreau sa spun, dar ..ma organizez greu. Cam ca acum!! :))))

Pentru SuperBlog sunt "obligata" (eu ma oblig pe mine) sa scriu astfel incat cel putin un juriu sa poata pricepe ce spun eu. Sa ma urmareasca. De preferat cu usurinta, fara efort. Sa am fluente si coerente. Este un exercitiu bun pentru mine!!

!!!Pentru ca ma familiarizez cu SEO- despre care aveam doar notiuni teoretice. Si asta imi poate fi util pe termen lung, la ce planuri am pt viitorul acestui blog, mai mult decat va imaginati!

Nu in ultimul rand pentru ca sunt multi oameni faini cei pe care i-am cunoscut (deocamdata doar virtual) , cei care scriu in aceasta competitie. Sper sa ajung la gala (da, se face o gala, la munte, pe 15 decembrie) si sa-i cunosc si fata in fata :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉