marți, 9 octombrie 2018

In cautarea fluturilor intr-un city break cu Christian Tour


Domnule Drag,

Iti scriu pentru ca nu mai reusim sa stam la povesti, ca pe vremuri..
Ne intalnim seara, cand amandoi picam de oboseala dupa ce joburile ne-au consumat mare parte din energie. Putinul timp liber, pe care il mai avem, este folosit pentru a discuta rapid despre joburi, trafic, copil, scoala copilului, ce-a mai fost azi, hai noapte buna.. gata-i ziua. Viata noastra. Da, viata aceasta pe care o traim parca prea "pe repede inainte".
Acum niste ani, intr-o alta seara de septembrie, ne cunosteam. 
O intalnire care a venit cu stoluri de fluturi in stomac si cu multa emotie.
La mai putin de-o saptamana imi dadeai un mesaj si ma intrebai daca vreau sa merg cu tine intr-un city break. Am spus da, rapid. Nici macar nu te-am intrebat unde. 
Asa am ajuns, la doar o saptamana de cand ne cunosteam, in Barcelona.

Sa nu ma intelegi gresit, imi place viata mea de acum! Viata noastra.
Dar mi-e dor de fluturii din stomac. De nebunie. De mine ceva mai nebuna, de tine ceva mai nebun. 
De cafele baute in tihna, dimineata. De apusuri cu cina prelungita, stropita cu vin rosu. 
Mi-e dor de tine. Mi-e dor de mine.

Sapte ani. In curand se fac sapte.
Eu nu o sa-ti dau un mesaj scurt, doar stim amandoi ca eu vorbesc mult, asa ca iti scriu scrisoarea aceasta. Ca sa iti tina companie la cafeaua acestei zile de luni.  Ca sa te invit sa fugim weekend-ul viitor, doar noi doi. 
Am cautat oferte city break si am gasit fix ce imi doream. Te va incanta si pe tine acest city break Christian Tour Cred ca banuiesti deja, am ales  city break in Barcelona.
Cautand in oferta de bilete de avion Christian Tour  , am gasit zboruri la ore convenabile pentru noi. 
Vom "chiuli" impreuna de la viata zilnica. Un weekend.
Vom rade mult, pentru ca, de fapt, pe noi doi rasul si joaca ne-au adus la un loc.
Ne vom lua de mana si ne vom amesteca printre turistii de pe Rambla. Ne vom uita la statuile vivante, parca te vad cum te vei stramba in fata lor incercand sa-i faci sa se miste!
Vom merge in Mercat St Josep-La Boqueria.  Stiu ca vom sta niste ore acolo, caci este o piata atat de colorata si de plina de tot felul de delicii culinare, incat greu vom decide ce sa ne luam. 

Stiu sigur ca vei vrea sa mergem sa-l cautam pe Gaudi, tu care esti atat de mare iubitor al lui. Si il vom gasi vizitand Parcul Guell. 
Parcul Guell

Ce-ar fi Barcelona fara plimbari prin acest parc? Nu vom lua autobuzul, vom merge catre scarile care ne duc la intrarea in parc. Desigur, eu voi dori sa merg cu cele rulante, tu imi vei spune razand "Hai, sportivo, hai, ca poti!". Eu voi mormai ceva, dar voi ceda zambetului tau. Si daca n-as ceda, oricum m-ai trage de mana dupa tine! Iar cand eu voi pufai, spunand ca-s prea multe trepte, tu imi vei spune ca nu ele sunt multe ci tigarile pe care le fumez eu. Eu voi scoate limba la tine, ca un copil obraznic. 
Mana-n mana ne vom plimba pe sub trunchiurile copacilor aceia prinsi in ziduri.
1, 2, 3...copaci…1, 2, 3 pasi...1, 2, 3 batai de inima. Ne scriem povestea mai departe, eu si tu. Aici, acum. Caci unde altundeva s-ar putea scrie mai frumos daca nu in atmosfera aceasta de basm. Cu casute colorate, ca din turta dulce cu aroma de scortisoara. Cu mozaicuri intr-o nebunie de culori. Cu forme geometrice unduite, parca nascute sub palmele unui copil ce se joaca in nisip.  
Si poate ca Gaudi a stiut sa ramana copil. Un copil cu o imaginatie superba pe care-a lasat-o libera si a iesit unul dintre cele mai frumoase parcuri din Europa. 
Si, pentru ca nu ne-am ostoit dorul de el, vom merge si la Sagrada Familia. Chiar daca stiu ca o sa mor de frica pe culoarele acelea aproape de nori, tot o sa merg. Tot o sa urc. 
Catedrala Sagrada Familia

A doua zi, cand tu o sa vrei la IMAX, eu o sa vreau la acvariu. Si, probabil,  vom renunta la ele in favoarea plimbarilor pe stradutele orasului. Strazi si case care ne vor face sa ne imaginam ca suntem in actiunea unui roman al lui Zafon. Dragul meu Zafon!
Cand vom obosi de atat de mult frumos, cand vom obosi de ras (desi de ras noi nu vom obosi niciodata), ne vom alege o cafenea din Piata Catalunia. Ma va amuza cand o sa te vad cum te ridici de la masa ca sa faci zeci, daca nu chiar sute, de poze. Pesemne ca ai ceva de japonez in tine, mereu ti-am spus asta!!

Diminetile vor fi tihnite, cu cafea si vorbe multe.
Fara sa ne mai grabim, cum facem in fiecare dimineata acasa.

Iar serile...
In prima vom ajunge la Fontana Magica. Ghemuiti unul intr-altul, pe o banca, vom asculta muzica. Ochii vor fi desfatati de izbucnirea colorata a apei. Urechile de muzica. Devenite usile prin care patrunde emotia in noi. Pentru ca acum, mai mult ca oricand, emotiile se vor aduna in stomac ascultand celebra "Barcelona". Imi vei spune ca, uite,  Montserrat Caballe a plecat si ea. Probabil ca tocmai l-a intalnit (iar!) pe Freddy Mercury. Dincolo.
In ultima seara ne vom lua ramas bun de la Barcelona pe una dintre terasele de pe malul marii. Si va fi cu paella si cu o carafa de sangria, asortata cu apusul. 


Stiu sigur ca deja zambesti citind aceasta scrisoare. 
Asa ca..HAI!
Hai sa cautam fluturii in Barcelona, intr-un week end fara ceas. 
Cu timp oprit in loc. Cu tine si cu mine.


Exercitiu de imaginatie pentru SuperBlog 2018. Proba 2: Cea mai romantică experiență într-un city break. Sponsor: CHRISTIAN TOUR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉