duminică, 21 octombrie 2018

eXclusiv: o poveste cu un BMW si o zana (cam nauca)

Mai aveam o saptamana pana la vacanta mult asteptata, cand linistea diminetii a fost sparta se o voce micuta:
 - Mami, mami, Zana Maseluta mi-a indeplinit dorinta!!! striga el, aratandu-mi BMW-ul care aparuse parcat in fata casei.
Cu o seara inainte isi scosese un dinte. Curajos si singur, el. Eu, intoarsa cu spatele (deh, nu rezist la orice!!). Ma anuntase ca-si va pune o dorinta mare-mare "Legata de vacanta noastra si sper ca Zana sa-mi auda dorinta!".

(Flash back: cand am aflat ca voi avea baiat, in perioada mea de "doi intr-unul", am fost foarte bucuroasa. Pentru ca voi scapa de roz si pentru ca... sigur ne vom juca impreuna cu masinutele. Lui. Caci era clar ca va avea pasiune masinile, o data ce pana si eu, femeie, aveam pasiunea asta. Ca o sa ne "jucam" impreuna cu ce va primi el de la Zana Maseluta... ah, well, nu m-as fi gandit niciodata!!)



Mi s-au taiat genunchii. Impunator, dar si cu alura sportiva, trona el



...noul BMW X3.

Va spun, ramasesem cu respiratia taiata. Putine masini imi dau senzatia de "orice e posibill cand ma vei conduce". Aceasta este una dintre ele. 
Cu sistem inteligent de tractiune BMW xDrive, bijuteria aceasta de masina imi promitea siguranta maxima pe orice drum. Fie ca vom urca pantele muntilor, fie ca ne vom aventura pe drumurile (usor ravasite, ca sa zic doar atat) care duc spre Vadu. Spatiul generos, atat la interior cat si la exterior, o sa ne permita sa nu ne stresam cand facem bagajul. Clar vor incapea si cort si umbrar si toate accesoriile campatului. Daca-i adaug si suporti de bicicleta, deja pot spune ca am luat cu noi juma' de casa. 

Siguranta si  sportivitate la un loc. Adrenalina, dar fara expunere la riscuri, exact ce-mi trebuia pentru drumurile noastre de vacanta. Iupiiiii!!

Iar culoarea ei, ei, bine, culoarea ei ma exepdia instantaneu pe plaja mult visata si atat de profund iubita. 
-Haide sa comandam ce ne trebuie pentru drum- au fost primele mele cuvinte, cand mi s-au desclestat falcile si am putut sa spun ceva. 
Orice masina am avut, de-a lungul timpului, am ales sa folosesc intodeauna piese originale. 
Pentru ca vreau siguranta. Pentru ca vreau calitate. Pentru ca vreau liniste la drum. Vreau sa savurez drumul, piesajele, pe Cohen sau pe Tom Waits cantand parca doar pentru noi, nu sa stau cu inima cat un purice "daca se aprinde nu's ce senzor pe bord, eu ce ma fac?!"
Asadar voi cumpara piese originale BMWRabat la calitate nu fac ever!
Iar masina mea va avea parte doar de revizii facute la timp, la service autorizat. Nici n-as concepe sa folosesc alceva decat  piese auto BMW, de la un magazin care sa-mi inspire incredere. 


Pentru ca, pe langa prezenta in online, cu un site unde poti vedea ce anume comercializeaza, ei au si un magazin. Iar eu prefer sa vad si "casa reala" a celor cu care voi colabora, nu doar pe cea virtuala.




X3-ul meu n-are voie sa bea altceva decat ulei original BMW. El va cunoaste doar filtru de ulei, filtru de aer,   ce mai incolo si-ncoace, piese BMW originale





Si pentru ca nu am nevoie sa astept 100 de ani pentru piesele uzuale. Ele sunt pe stoc. Timpul meu este pretios, asadar ma incanta faptul ca le pot ridica din magazin, am avut destule peripetii cu diversi curieri.. Iar ce nu este pe stoc, iti comanda ei, iar tu cunosti de la inceput si pret si termen de livrare.


Acum, nu va imaginati ca doar siguranta m-a interesat.
Sunt femeie, da??!!
Asadar nu puteam sa nu am in vedere si de aspectele care tin de ingrijirea frumoasei noastre bijuterii. Aleg tot accesorii originale BMW. Daca eu nu port falsuri si obiecte contrafacute, din principiu, cum as putea sa-i iau ei asa ceva?
Am plecat cu covorase auto- pentru momentul in care jumatate din nisipul de pe plaja va ajunge in masina. Asa voi putea sa o curat usor. Am luat si ceara auto, pentru cand o sa fie nevoie sa sterg praful depus- in drumurile batute de noi. Am ales si leather care, pentru ca vreau sa nu pierd senzatia asta de imbratisare deplina, pe care mi-o confera scaunul

Suntem gata de drum. Mi-am pus cafeaua in cana mea cea nou...

Kiddo si-a pus sapca pe cap..

Aventura poate sa inceapa. 

Vocea mica m-a strigat iar:
- Mami, mami, vino sa vezi ce ii cerusem Zanei Maseluta. 
arhiva personala
arhiva personala



-Ii cerusem sa imi aduca masinile acestea. Unele noi. Ti-aduci aminte, pe acestea le-am cam stricat in nisipul de pe plaja, vara trecuta..

Acum, nah, eu nu stiu daca Zana a avut probleme de intelegere sau ..??!!
Sau sa ma astept sa gasesc si celelalte modele in fata casei? Ei, bine, nu m-ar deranja!
Mai ales ca stiu un sprijin de nadejde in intretinerea masinii(masinilor??) mele. 
eXclusiv OEM.



Articol scris pentru SuperBlog 2018. Proba 7: Tu cum iti ingrijesti masina? Sponsor: eXclusiv OEM.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉