miercuri, 17 octombrie 2018

Diverse, notate tot in fuga.

Avem doua orare. Scolare. Prinse pe perete, in camera lui.
Unul scris (transcris) de mine, al doilea primit de la "doamna".
Frumoase, colorate, numai bune sa le consulti (macar) seara de dinainte.
(Nu, inca nu stiu pe de rost ce are a doua zi..nu imi stiam nici propriul orar pe vremea mea de scolarie..greu de presupus ca il voi retine pe al lui..)
Si totusi ..cu doua orare in casa .. ieri l-am trimis in trening la scoala, desi nu avea sport. Pentru ca eram convinsa ca e miercuri, desi era marti. Noroc ca, pana si la sport, tricoul trebuie sa fie alb (mda,ma depaseste logica acestei alegeri...in caz ca ca exista vreuna). Si pantalonul de trening e bleumarin.
Totusi era marti.
Inca mai cred ca au gresit ei zilele..nu eu..😉😁

###

Aseara, ajunsi in fata casei de la Mega, cand sa platesc, am avut revelatia ca nu ii luasem sticla de apa. Mica. Pentru scoala. Pentru azi.
O doamna aude discutia noastra si, amabila, ne sare in ajutor. Ne da o sticla de apa dintr-o vitrina de langa casa. Perfect. E de juma' de litru, deci e ce ne trebuie!
Azi, cand il iau de la after, ma anunta: "Mai, mami, azi am avut apa cu bule, asa mi-ai dat cu mine. Dar mie mi-a placut, sa stii. Doar am vrut sa te anunt ca ai fost cam aiurita!"
Cineva, respectiv mama, a uitat sa citeasca ce scrie pe sticla.
Eh, nu e grav.

###

Cata vreme nu uit sa ii pun pachet sau, mai grav, sa il duc la scoala...ma gandesc ca (inca) e bine.
Totusi...vreau vacanta copilului..mai repede.
Imi doresc vacanta lui mai mult decat mi-o doream pe a mea, cand eram la scoala🤔😁

###

Victoria zilei: am ajuns la 8 fara 2 minute, azi, la scoala.
Wow.
Wow.
Wow.

###

Incep sa cred ca nu sunt, de fapt, Capricorn. Parca asta era zodia aia organizata, exacta, serioasa, etc etc..
Cine, eu?!?
Mda..Mbine.. Poate la 80 de ani?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉