luni, 23 aprilie 2018

Sa mai si citim...zic...

Iarna asta, asa "neiarna" cum a fost ea, desi am stat destul de mult prin vizuina, nu mi-a ars nici de citit nici de vazut filme. Bai, dar deloc!!!
Cu filmele mi-am revenit. De vreo luna si ceva vad filme nu chiar seara de seara, asa... cam la 2-3 seri. N-as rezista seara de seara, dat fiind faptul ca le vad dupa ora 22.30-23...si asta inseamna ca sunt nopti cand vine dimineata peste mine pana se termina filmul/filmele :)
(recordul a fost saptamana trecuta, cand m-a apucat 4 am treaza caci nici nu intrerup ce vad: daca ma prinde tb sa-l vad pana la capat...Are sens sa va spun ce misto a fost sa merg la munca ziua de dupa.?)

Cu cititul as putea spune ca am avut un blocaj super mega serios. Am incercat nshpe carti. Le-am inceput pe unele de prin biblioteca (inca necitite)- le-am lasat balta. Mi-am cumparat unele despre care, citind, ma gandisem ca ma vor "prinde" si ma vor ajuta sa ies din impas..Vax albina! La un moment dat am renuntat sa mai incerc pt ca incepusem sa ma enervez. Rar mi se intampla sa am perioade din astea in care sa nu pot citit (mi se intampla des sa am perioade in care nu am timp, oh,da,asta da!). In acest moment am 4 carti langa pat, toate abandonate. Nasol. Me sad.

In acest context azi, cand mi-a spus o prietena ca pe elefant au 50%  la carti, am intrat sa ii comand lui A niste enciclopedii (care prea sareau calul dpdv pret, parca tot nu-mi venea sa dau 70-80 ron pe una....). Le-am gasit cu reducere serioasa, merg. Am bagat😉. Si uite-asa, tot balalaind eu pe site, am zis sa arunc un ochi si pe cateva titluri dorite de mine. Cum cred ca ati ghicit am adaugat in comanda si carti pentru mine. Daca si pe astea le iau degeaba..ma las de sportul asta. :) De comandat carti, sper ca nu si de citit...:))

Sa vedem. Miercuri cica le-as primi...
Hai..zau, sa vedem, chiar nu rup in bucati blocajul asta?!🤔🤔🤔


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉