luni, 25 septembrie 2017

Septembrie

Stati pe aproape caci..desi lipsesc mult de pe aici (normal, sunt ocupata cu traitul real si destul de pe repede inainte..) ma reinventez. In curand voi scrie altundeva, altfel, despre altele.
Pana atunci...update-urile din viata noastra sunt cam asa..
Weekend fara tableta.
Minunat. Joaca multa. Redescoperite jucarii si jocuri vechi, uitate, prafuite deja. Incantat. El. Si eu. Vorbit mult.

Weekend cu genunchi, coate, palme julite. Vinete si umflate. Eu, nu el. Am zburat de pe trotineta, m-am busit zdravan de asflat. Am fost deliciul unora de la o terasa..caci, desigur, asa cadere spectaculoasa nu puteam sa o fac fara public. Mda...  Genunchi varza. Cool, babe...visul vietii mele sa imi tarasc un picior.


Oboseli. De toamna.
Dezamagiri de toamna.
Ale mamei.
Oameni, neintamplari,intamplari.
Le depaseste ca,nah, majora si vaccinata.


Copilul a raspuns intrebarii "ce vrei sa te faci cand vei fi mare?" cu cel mai matur rapuns "nu stiu inca , deocamdata sunt inca mic. Dar..sigur eu stiu ca vreau sa ma fac tata normal" "Cum.adica?" "Adica atunci cand o sa am un copil cu femeia cu care o sa am un copil eu vreau sa fiu un tata care sta cu mama si cu copilul pe care il are." Sper sa nu uite pana se va face mare. Voi avea grija, atat cat stiu, atat cat pot, sa nu uite.

Mama nu a raspuns inca multor intrebari pe care le are. Dar isi raspunde. Si isi aseaza viata intr-o alta matca, una in care nu mai permite oricui sa o navaleasca. De altfel de aici si ideea de a scrie altfel, altcumva, altundeva.
Va fi o despartire grea, dar necesara.
Pentru ce scriu aici primesc cartoase, ba galbene, ba rosioare. Si mi s-a cam acrit de ele.
Va voi anunta pe unde voi scrie, pe cei stiuti ca vreti sa mai cititi ce scriu, in privat.
Dar..tineti cont ca voi scrie mai mult despre.mine decat despre Andrei...asa ca...sa ne recitim/reauzim cu bine. 🙂😏



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉