sâmbătă, 25 februarie 2017

O dimineata

In timpul saptamanii trag de el dimineata ca sa-l trezesc si sa ajungem si noi la un 8si ceva la gradi.
Dar azi e sambata,nu-i asa? Si daca e sambata de ce nu s-ar trezi la 6.45?!?! 😀
Am auzit usa..ca prin vis...apoi vocea vesela "Mami,sunt plin de energie!"
M-a busit rasul..caci abia putin se luminase..iar aseara special l-am culcat tarziu cu speranta (desarta) ca azi dorm si eu mai mult. Eh...asta e...haide sa haidem.
El isi face un lego nou...eu imi beau cafeaua.
Aproape treaza.
Aproape primvara.
Pacat ca ..ploaie.
Dar merge si asa.

Ne asteapta doua petreceri de copii in acest weekend. Una azi. Alta maine. Weekend aglomerat,nah! 😁

....
In alta ordine de idei..daca stie cineva ce ar tb sa fac cu floarea de mai jos a.i. sa nu moara..as aprecia orice idee.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉