vineri, 10 februarie 2017

Gand mic

Am priceput si de unde e fengshuiul asta pt apartamentul actual.
Exact asa era cel in care am crescut, in Braila. Exact asa!!! Diferenta minora la bucatarie si la holul de la intrare. Parca erau mai mari. Sau doar le percepeam asa ..mica fiind. Nu pot verifica pt ca nu il mai pot vizita..e demult vandut..

Pana si faptul ca aveam o biserica langa bloc e la fel ca acum. Drept e ca, in Braila, era pe partea cealalta ..nu chiar sub nasul meu.

M-am intors in copilarie?!☺
N-ar fi rau..pana la urma e cea mai misto perioada..NU tu griji,nu tu apasari,nu tu stres.. Numai ca atunci nu ne prindem..si vrem sa ne facem mai repede mari. Ce tare imi doream sa ma fac mare!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉