sâmbătă, 31 decembrie 2016

Ganduri mici

Notate in fuga si amestecate..de ale lui..de ale mele..

Mergem pe strada. Imi recita iar marcile de masini si citeste numerele..
-uite,mami,asta e o anagrama.
-!?!?! O ce? Unde..care?
-numarul asta (MPO) este anagrama de la POM.
Intai am amutit..apoi..
-Andrei, de unde ai aflat tu de anagrame?
-Din Geronimo Stilton,mami, nu iti mai aduci aminte cand descifrau biletul ala cu anagrama?
Nu..mami a lui nu isi mai aducea aminte..

Intr-una din serile trecute ..satula sa tot mi se infiga piese de lego in talpi..ii spun ca ar fi o idee buna sa mai stanga din ele.
- OH..e prea greu..stange-le tu!
- OH..cred ca tu te-ai jucat cu ele..nu-i asa?
-Da, dar singur nu pot (asta e replica de fiecare data cand nu are chef sa faca ceva). Am nevoie de ajutorul tau.
- Dupa ce ies din dus (fix acolo ma duceam) posibil sa te ajut. Tu te poti apuca..
- Eu NU ma apuc de nimic. Nu intelegi ca nu pot singur??
Eu insist..tot din usa..cu o mana pe clanta usii de la baie..
Si atunci..micutul de 5 ani..se ridica de unde era..si..imi inchide usa in nas!
- Gata..fa dus..acum am nevoie sa nu te mai aud.
(Aoleu..ce o sa mi le mai iau...replicile astea pe care cu aceeasi nonsalanta si tupeu le dadeam si eu in pruncie..)

Ma suna azi. (De la ziua lui are mobilul lui primit in dar de la tatal lui)
-mami, am fost in parc si mi-am facut doi prieteni..unul de 12-13 ani..altul de 13-14 ani...si ii chema Andrei si Mihai. Si Alice (fata care sta cu el) a inghetat caci am stat doua ore si ea nu alerga ca mine..caci ea sta mereu pe telefon..ii tot suna telefonul si vb f mult..si acasa la fel. Rar spune ca suna ea mai tarziu.


Ramane, in continuare, foarte sociabil si prietenos si vorbaret. Mai nou..si cu vecinii. E suficient sa deschida gura cineva pe scara sau la lift sau sa ii zambeasca ..ca el incepe sa turuie. O doamna m-a intrebat ieri daca ne-am mutat de curand..si el i-a raspuns. Numai ca i-a raspuns complet..adica explicandu-i cum am stat noi pe Stirbei inainte,cand stateam si cu tati..ca in martie ne-am mutat in Pajura la casa lui Ruxi care e mama Soniei, intr-o vila veche si acolo si-a facut alti prieteni..iar acum aici, ca stam acum aproape de Diana si bunicul, si aici ramanem. 😀 Daca o tine tot asa ..daca nu reusesc sa gasesc o metoda sa dea mai putin din casa..(si cred ca e varsta la care toti fac asa..) in curand povestea romantata a vietii mele va fi la avizier. 😯.
Mi s-a intamplat de cel putin 5/6 ori ca oameni cu care nu am vb (dar deduc ca ne sunt vecini) sa ma intrebe cand ne intalnim la lift "ce face baietelul?".
De la o doamna am primit si o invitatie sa mergem in vizita ca sa se joace cel mare al ei cu al meu..pe consola.
Sagetatorul sociabil determina Capricornul sa fie mai prietenos decat de obicei. Pai..na..sa invat si eu..

Finalul de an ma gaseste intr-o dispozitie buna..poate usor mai aeriana ca de obicei. Am reusit, in doar cateva zile, sa ma tai de doua ori in cutitele alea de la Mega (probabil eram obisnuita cu cele care nu taiau), sa sparg un pahar in care sa ma si tai, sa cad in cada cand ma intindeam dupa gelul de dus, sa dau un cap in usa de la masina de am vazut stelute colorate vreo doua minute...😀.
Relaxare maxima..care va sa zica..

Lene cat cuprinde. Aman diverse chestii, pe care le fac doar cand nu se mai poate altfel (de genul..mormanul de haine de calcat o sa depaseasca nivelul maxim suportat de fotoliul unde se tot aduna..).
Vad filme iar. Multe.
Evit magazinele in care femeile nebune iti smulg hainele, la care te uiti, din mana..(ieri am fost sa imi cumpar ceva si am patit asta de doua ori..bai..si eu sunt usor shopohoolica, dar asa disperata nu am fost never. Sper nici sa nu devin 😛)

Asa ca..31 azi. Gata anul. Gata anul asta. Inca unul. Bun..rau..alb..albastru intens..rosu pe alocuri..portocaliu si verde si violet. Colorat.

Sa va fie trecerea dintre ani frumoasa.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉