duminică, 9 octombrie 2016

Nocturne de insomniaca in devenire :)

Notate pentru mine, ca pe un servetel:
- niciodata sa nu mai merg in Dedeman in weekend. Horror. Mai rau ca in malluri 😨
-lasa,naibii,tigarile astea ..sau macar fa ceva cu numarul lor, caci a crescut ingrijorator..
-nu mai incerca sa citesti pana nu se termina nebunia cu mutatul..oricum nu esti atenta la ce citesti..
-inlocuieste cu alt canal pe cel la care te uiti acum.. Fine living este el. Mai ales la vanatorii de case. De cateva luni bune am dependenta de el. In ultima vreme ma intreb de ce nu am mai pus ceva bani a.i. in locul apartamentului achizitionat sa imi iau o casuta pe o insula..
-nu mai trage de tine in toate partile. Nu mai avea asa mari asteptari de la tine. Esti doar una..la naiba..chiar nu le poti face pe toate perfect. Pur si simplu.

P.s.
Ma tenteaza sa plecam intr-o vacanta scurta..mica..macar 3 zile. Hm..cum ar fi..sa las muncitorii in casa si sa dau bir cu fugitii cateva zile? Cred ca nu ar fi rau..😀

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉