luni, 28 martie 2016

weekend in familie

Rezumat scurt al acestui weekend, bonus imagini...
Sambata, dupa micul dejun, luat si cu matusa (care a ramas la noi peste noapte), Andreiul ne-a anuntat ca el vrea in Tineretului. Si apoi mergem la Diana si la bunicul si mancam la ei. S-a scos Diana, care avea mancare de post, nu de copil..asa ca s-a depasit pe ea insasi si, cat am alergat noi cu bunicul in Tineretului, ea a gatit. Speedy Gonzales este numele ei secret:)) Daca ei tot locuiesc peste drum de Oraselul Copilului, dupa masa si odihna (adica somnul care n-a existat-de fapt...caci a refuzat sa doarma fara Bumbi, ursulache al lui..) hop, la orasel..Cu popcorn, vata de zahar(da, sunt o mama ingrozitaore, ii dau asa ceva copilului!!), gogosi, masinute, trenulete, vreau si-n aia, hai si-acolo si tot tacamul... Gaura considerabila in buget, dar ajungem rar, asa ca s-a comis. :) Oricum, am stabilit de la intrare ca se da  doar in TREI (orice-or fi ele), nu in mai multe. Si s-a tinut de ce-am stabilit, fara nicio suparare.
Duminica dimineata Kiseleff a scris pe noi. Apoi, dupa somn, am mers la tati, in "casa prima". Prima oara dupa mutarea noastra de acolo.(s-au vazut si pana acum, dar a venit Andrei-mare la el).  A verificat toata casa: dupa ce-am intrat a alergat dintr-o camera in alta si a deschis toate usile, a vazut orice era schimbat, pana si niste carti care erau pe alt raft decat cel unde stia el ca sunt. :)) Si nu ma refer la camera lui, care era absolut la fel cum o lasase, ci la celellate camere. :) Extrem de atent la detalii baietelul nostru:)
A fost un weekend tare frumos, iar azi de dimineata mi-a spus "Mami, abia astept sa vina iar sambata si duminica sa avem iar multe aventuri!".
Concluziv: n-o avea el multi membrii de familie in jur, dar astia care suntem chiar il iubim si-i stam aproape. Caci, e drept, in Bucuresti el ne are doar pe noi, parintii,pe bunicul si pe Diana. Mai are matusa din US, fratele din Suedia (cu fiu si sotie)---dar pe ei ii vedem tare  rar... Astia suntem toti...Deh, dezavantajul de-a face copil cam tarzior??:)

Cum spuneam, bonus cateva imagini, dar nu va asteptati la ceva spectaculos, caci era in permanenta msicare..greu de prins, jur!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉