miercuri, 23 decembrie 2015

Inainte de Craciun

Din nou s-a asezat praful pe blog, hai sa iau maturica si sa-l dau la o parte...
Nu ca nu s-ar intampla multe. Din contra, cred ca tocmai pentru ca se intampla multe si nu fac fata sa le si scriu pe aici sau in alta parte...
Final de an plin. Plin anul, plin si finalul, cum altfel?
Concediu? Care concediu? Caci el nu maie xista, in sesnul ca mai am o biata zi..si pe aia am luat-o si eu pe 31, ca sa nu fiu rupta cand taman se schimba anul.
Asadar pentru moment pentru mine Spiritul Sarbatorilor inseamna acest trafic infernal de la job-acasa. Caci cred ca unii vin toata ziua in mallul de langa munca mea si pleaca fix cand se termina ziua mea de munca. N-am vazut coloana din asta cat e ziulica d elunga de..de anul trecut, de la sarbatori!:))

Oh, da, spiritul mai inseamna (totusi!) si ca avem brad, aseara l-am impodobit,

N-o fi bradul nostru "in trend" dpdv culori si ornamente (nici nu stiam ca exista pana si la asta un trend, hai, mah, ma lasati putin!!!!???), dar copilul a decretat ca este cel mai frumos brad din lume, iar asta e tot ce conteaza! De altfel el a pus mare parte din ornamente, iar noi avem muuulte, asa ca nu l-am putut opri pana n-a agatat tot ce putea agata. (unele am reusit sa le dosesc pana sa le vada, caci nici nu mai aveau loc!). Dupa ce-am terminat ne-a spus si ca "am facut cel mai frunmos Craciun, noi trei!". Frumos, nu?:)

Andrei intreaba in continuu de ce nu vine AZI (in fiecare zi fiind "azi") Mosul..??:))
Cadourile sunt -in linii mari- cumparate. Eu una mai am doar vreo 2-3 de luat, dar stiu si ce si de unde, numai timp sa ajung sa le iau imi mai trebuie.. Deseara vor fi si impachetate.
Pentru Andrei am tot cumparat si eu si Andrei(mare) de cateva saptamani, asa ca am strans o gramada, este evident ca iar va fi copilul bulversat! :).
Spiritul mai inseamna si sarmale si cozonac si caltabos, de care se ocupa Diana (te iubesc, multumesc, ce m-as face fara tine??:P). Plus restul, care se cumpara de-a gata din supermarket -a se citi carnati, leber, toba, staff like that. :)

In rest..cel mai frumos si mare si perfect cadou l-am primit deja. Este hartia cu rezultatele analizelor lui Andrei, hartie care spune ca ESTE FOARTE BINE. I s-au corectat si analizele care mai dadeau rateuri din cauza cortizonului ce i se plimba prin organism. Acesta este cadoul meu de sarbatori. El imi aduce linistea si puterea de care am nevoie in anul care vine.
Avandu-l in fata ochilor si in minte, pot indrazni sa pun pe hartie si "planuri" pentru 2016.

Inca nu fac analiza acestui an, dar imi promit mie ca o voi face pana la finalul lunii. Pentru mine, in primul rand, caci de data asta chiar am nevoie de aceasta analiza!

Daca nu mai scriu pe aici, desi aveam multe in minte/plan pe care doream sa le scriu pana-n Craciun, va doresc sa sarbatoriti aceste zile in liniste si bucurie, cu lumina in ochi si-n suflete. Cu cei dragi roata. Iubiti-va mult, imbratisati-va mult, asta prinde bine oricui! Nu va zgarcitit cu vorbele bune si cu zambetele, cand ele sa vin din suflet!




2 comentarii:

  1. Bine ca sunt bune analizele, uf, cred ca asta chiar va aduce linistea mult dorita. Sanatate in noul an, si Sarbatori fericite:).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim mult, Ioana. Da, chiar ma simt usurata, stiu ca inca mai tinem sub observatie, tot la 3 luni mergem la control, dar faptul ca a trecut mai bine de jumatate de an fara recadere ma face sa simt ca un fluturas fericit:))
      Sarbatori fericite va dorim si voua:)

      Ștergere

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉