miercuri, 5 noiembrie 2014

La ceas de seara..

Aseara, ajungand eu prin Carrefour, m-am infipt si-n raionul de papetarie de unde-am plecat cu:
-un pachet 2 coli A4, magnet pe-o parte, buna de printat pe cealalata parte..genul asta(nu exact astea, dar ca sa va faceti o idee..)

-doua pungute cu animalute/flori din lemn, cu lipici pe spate -de art craft (am vazut pe diverse siteuri, azi, ca exista si dintr-un fel de pasla, muuult mai ieftine si mai multe in punguta, dar, nah, mie ideile mi-au venit in Carrefour si erau pt aseara, nu puteam astepta..)
-un pachet hartie colorata/lucioasa; genul asta
Acasa am ajuns dupa 18.30, catre 19. Am socotit eu..5minute mi-ar lua sa ma schimb, vreo 5lui, plus vreo..30??..doar ca sa-l conving sa iasa din casa..numai bine s-ar fac vreo 19.45..ok, bun, nu-i cazul sa mai iesim. (mie mi-e ciuda cand nu mai iesim, desi mie personal mi-e muuult mai comod sa stau in casa, dar mi-a intrat mie-n cap ca lui ii prinde mai bine sa stea la aer..si ..recunsoc..si adoarme mai usor seara daca iesim si tura doi...D-aia mai insist uneori..)
Asa ca..i-am zis..hai sa vezi ce facem aici...Am luat frumos un creion, o foarfeca si colile colorate (pe care le-a bagat si el in seama asa...cam vreo 20 de secunde..) si m-am aszeat pe jos langa el..El care-si vedea de masinile/trenurile lui si care mi-a zis ca nu vrea sa facem nimic. (a se citi nu vrea nimic in afara de masini/trenuri) a devenit interestat cand a vazut ca scriu litere. Bine ca-i plac literele..tot venea si se uita..iar cand am inceput sa le si decupez, deja se postase langa mine.. (Am fost gata sa-l pierd de la activitatea comuna cand i-am dat si lui foarfecutza lui pt ca , mama ei de foarfeca de copii, nu taie deloc si normal ca Andrei s-a ofticat! ). Apoi am venit (ca nu adusesem toate materialele in camera, ca nu le faca praf pana ajungeam sa am nevoie de ele) cu pungutele cu animale-flori..wow, la astea chiar a fost incantat...si le-a desfacut si le-a studiat si...mda..a inceput sa le lipeasca pe o coala colorata...adica se cam busea adezivul de pe spate, dar, nah, nu era grav caci mai mergea lipit..Apoi am scos si coala magnetica, fara sa-i spun ce-i aia...(nu ca nu s-ar fi prins el, care-a si luat-o si fugea cu ea la frigider s-o lipeasca..bine ca m-a inteles si a ramas sa vada ce facem cu ea mia departe)

Bun. Asadar litere colorate decupate, Andrei le-a dat cu lipici si impreuna le-am lipit de coala magnetica. Apoi eu am decupat iar, dupa contur..apoi el a avut placerea sa aleaga ce animal-floare pune pe fiecare litera. Si in care loc anume. Stia ca scriem numele lui..:) Cam cand a fost gata N-ul, adica a doua litera, a chiut si s-a prins ca le pregatim ca sa-si scrie numele pe frigider:))

Rezultatul a fost asta
(poza facuta cu telefonul, nu va asteptati la mare calitate)





Deseara va arat si numele pus pe usa de la camera, caci am facut si seria 2: litere colorate, lipite pe carton, cu animale-flori pe ele. :)



In rest...se distreaza tot bagandu-se in cutia de plastic, cu roti, de la Ikea, aia in care eu si Andrei mare il invarteam de la unul la altul cand era el mai mic (da, parinti responsabili!!da' stiti ce misto aluneca aia pe holul lung parchetat??:)))...); tot punandu-si alta cutie de la Ikea pe cap si spunand ca e fantoma cu cap cutie..dupa care se mai si invarte cu ea pe cap (ca sa mori de inima asteptand sa zboare cu capul intr-un colt de comoda-pat-masa..).Sau bagandu-se in cutia de asternuturi de la Ikea dupa care-si trage si fermoarul (aia mare pe care-o bagi sub pat ...) ca sa nu il mai vedem....Din astea. In orice caz, bune rau cutiile astea de la Ikea!!! Vedeti doar ca la noi sunt maxim utilizate!!!! :))

(asta ca sa nu cumva sa credeti ca toata ziua facem litere si invatam tabla inmultirii!!!:P)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉