marți, 18 martie 2014

Baie de lapte in pat.

6.45 Copil treaz, cu gasca de plusuri in brate, lipaia cu labutele goale pe hol.. Am sarit din pat, i-am iesit in cale si am auzit replica diminetii "Lapte". "Da, mami, mergi in pat ca esti descult si il aduc imediat.." Lipa-lipa inapoi spre dormitor...cat puneam laptele in biberon... Pana sa se incalzeasca lipa-lipa..inapoi in bucatarie.. "In scaun, asteptam in bucatalie, in scaun"..Il urc, verific laptele, e caldut, e ok..il agit sa uniformizez temperatura, adun copil din scaun, plusurile (caci le adusese si pe ele) de pe masuta de la scaun, biberonul in mana cealalta si il depun inapoi in pat. Biberonul matinal il bea intins pe spate, cu perna mea sub cap. Asa ca, dupa ce l-am depus, scot capacul si ii intind biberonul...Il ia si-l duce spre gura si...si atunci se intampla catastrofa: prin ochii incetosati vad fata lui Andrei disparand sub un val alb...de lapte..si bluza la fel..si perna la fel..si copilul, buimac, ridicat -brusc- in fund si tragand de bluza: "muult lapte, udat blusa, scoatem-scoateeem...ud Adei, pat ud
Imi stapanesc (cu greu!) un tipat mic...scot doar un "Ahhhhh!!" intr-o secunda ii scot bluza si-l mut din baltuta de lapte in care statea, il schimb, il sterg pe par si...ma uit ca toanta la biberon gandindu-ma "la naiba, asa tare s-a largit gaura aia din tetina??" (ca stiam ca e marita la cat trage cu dintii de ea)
NU. NU ASA TARE. Pur si simplu tetina nu era. Nu i-am pus-o. I-am varsat copilului 3/4 de biberon pe el pentru ca am pus filetul ala fara tetina...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉