vineri, 14 februarie 2014

Dau din casa.


Privirea in sus e catre tati, in timp ce acesta executa triluri in suflatori:)

-O culoare mov a desenat pictula. Pete potocaliu. Pete ea cu mov. A cazut pictula. Djos. Mova pete potocaliu. Vantul a dalamat pictula. Vantul sufa...ssss...pictula cade.
-Cine-a facut, mami, pictura?
-Adei!! Adei a pictat. Vantul sufa..sss....a cazut! Tuna, fugela, poua! Pete masini. Masinile lipite cu vagoanele...S-au dalamat, poaia a dalamat, a demolat pictula...a palat..

..........
-Te iubesc pana la... (urma sa-i spun Luna si Cer)
-A tavaaaan!!! zice el victorios- A beeeec!! Tati chimba becu'. A chimbat. A taiat copacii.
-Cine, mami? Tati a taiat copacii?
-Nenea a taiat. Cu festalau. Poc! A taiat. (PAUZA) Pucelush a taiat! A facut casa. Lupu' sufla..sss...casa cade. Pucelush fuje a fatele pucelush. Casa maaaare, fumoasa. Nenea a taiat copacii. Adei a vazut. Cu mami, cu tati. Poc!
...........
Trage cutia (am luat una maare de la Ikea, din plastic, pe roti) cu plusuri, in mijlocul camerei.
-Coatem, animalele,pushurile... Pe jos. Pe pachet. Cucam. Nani. Chit caca (casca!), somn..Toti, unu catunu'...
Se intinde langa ele...Sare brusc, ca si-a a adus aminte:
-Penileee..patulica..mvelim...
Cara pernele de la canapeaua din sufragerie (sunt cat el de mari), le arunca pe jos, se arunca si el peste ele...Apoi ne invita..
-Nani..somn..cu mama, cu tati, cu pushurile....Adei! Stigem lumina! Noate.
Si se apuca sa "sforaie" si sa se rostogoleasca pe jos..peste plusuri, peste noi...(moment in care tre' sa ai atentia la maxim ca sa nu-ti iei vreun picior in gura/burta/etc...caci in rostogolirile lui se poate intampla...). Apoi roteste animalele, le muta, le pune unele peste altele, aduce si masinile si culorile si..etc-etc...

(spicuiri din monologurile de dinainte de adormire)
.............
Aseara, cand am ajuns acasa, Andrei il invatase sa sufle in astea
suflator la poza:)

suflator, privindu-si..suflatoarea:)

M-am bucurat tare-tare, caci de destul de mult timp imi doream sa inceapa sa sufle..in orice. In baloane de sapun, in trompetle, in orice.. Ne-a zis si un doftor ca face bine si la sinusuri, mai elibereaza caile respiratorii.. una-alta...

Gata pentru azi. ! O poza bonus!
copil citind:)

 

2 comentarii:

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉