marți, 8 octombrie 2013

De unde mai cumparam incaltari

Lui Andrei ii creste piciorul cu viteza luminii:). Bine, creste el cu totul, dar la picior se simte cel mai tare. Astfel daca la Paste i-a luat Diana sandale Superfit nr 22, in luna iunie la final deja nu-i mai veneau. Am trecut la 23. Baschetii rosii cu Cars, luati in iunie, nr 23..nu i-au mai venit in august. Asa ca am luat unii identici- 24. Si povestea merge mai departe..:)
La incaltari tin foarte mult (atat la copil cat si la noi) sa fie piele. Si pe dinauntru. Sa respire piciorul. Sigur, exceptie fac baschetii din panza sau ghetele/cizmele cu blana-de iarna. Care nu poa' sa aibe piele in interior, evident. Dar exteriorul tot piele il vreau, caci prin ea nu trece zapada/apa. (exceptand momentele in care intra in vreo balta, dar nu prea a fost cazul). Asa ca..am incercat tot felul de firme. In general scumpute, ca, nah, daca vrei calitate dai banu'. Ca vrem si talpa flexibila si talonet si..de toate:).
Zilele trecute am ajuns in Orhideea. Si am vazut un magazin de incalatmine pe care eu una nu-l stiam. (desi inteleg ca exista si in Feeria, acolo nu prea ajungem..so..). Si mi-a placut ce-am gasit si ce-am vazut. (momentan am avut timp sa ma uit doar la raionul de copii, dar ma voi uita si la adulti). Se cheama CCC- siteul este aici. Au niste ghete foarte misto (le-am vazut si pipait) Lasocki Kids, si de iarna si de toamna. 100 Ron alea fara blana, 130 Ron alea cu blana. Usor de incaltat chiar si copilul care inca nu stie sa te ajute: cu siret in fata si fermoar lateral; ori doar cu arici. Talonet si piele matasoasa ori blanita pe interior. Talpa flexibila. Chiar misto. Si mai au Active Boy. De la ei i-am luat ghete de vreme din asta..piele cu piele..sunt chiar mai ieftini decat Lasocki. Adica noi pe perechea de mai jos am dat 70Ron.
Si mai au chestii misto pentru interior. Adica noi am intampinat urmatoarea situatie: in casa, in sosete, aluneca rau..a luat cateva busituri. Sosete din alea cu silicon pe talpa nu mai gasim la ditamai piciorul de 25:). Descult nu se mai poate, ca-s 22 grade in casa si parchetul rece.. Asa ca, am fost foarte incantata sa-i gasesc ..pantofiorii/papuceii astia din panza cu piele pe talpa (ca sa nu ii fiarba odraslei piciorul). Plus ca au un suuuper camion pe ei, asa ca..e foooarte mandru de ei! Din pacate nu gasesc foto sa va arat...daca dau de ea, revin. Daca nu..o sa le fac eu poza sa vedeti despre ce vorbesc...
Si mai au incaltaminte cu personajele Disney. Misto, haioasa, iar pustii sunt lesinati dupa ele. :)

Cam atat despre ei. V-am zis, mie mi-au palcut, mi se pare ca raportul pret -calitate este ok. Asa ca ii vom incerca si pentru la iarna.
Altfel, inainte de ei, noi am mai cumparat din Deichmann, Humanic si Piciul. Si am cam fost multumiti de tot ce-am luat. Drept e ca, la cat de putin apuca sa-i poarte, nici n-ar avea cum sa-i distruga.... :)
Si-am incalecat pe-o sa...si v-am spus povestea-asa.:)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉