miercuri, 30 octombrie 2013

D-ale maica-sii...

Nu am mai scris depsre tanara speranta a familiei, caci functionez usor sincopat in ultima vreme.. Dar e bine, happy as always!
Cert e ca ca maica-sa e in perioada foarte plina... Dupa cum stiti, am terminat cu interviurile pentru bona, cand am gasit-o pe doamna de acum.. Dar..ca sa nu-mi ies din mana..acum am interviuri la job: pleaca un om din departamentul meu- cautam altul. Ca sa fiu sincera eu cred ca l-am si gasit (sunt o super baftoasa, pe bune, cam la toate interviurile am gasit rapid om ok...).

Apoi..pe 31 -adica maine- avem party de firma, cu ocazia ca suntem mari si tari pe bursa si primim cadou de la mai marii americani dreptul la aceasta petrecere.(exprimarea a fost voit asa, da?!) Va fi in Route 66, chiar nu mai iesim cu colegii de la petrecerea de Craciun (acum cativa ani mai faceam team buildinguri, de-o vreme n-am mai facut..).

Apoi...pe 2 noiembrie merg sa cant buibuibui (asa cantam cand eram micutza) cu Oscar Benton. Adica asta:

Ascultati versurile si-o sa vedeti ca e foarte tare ce zice omul!!! Zau, jur pe rosu! :)

Apoi..pe 13 noiembrie..alta actiune , tot cu firma, Day of Caring, adopt a tree - mergem sa plantam copacei, undeva pe langa Alexandria. Si sa luam pranz campenesc. Si sa ne hlizim o zi in aer liber! De dimineata, pana pe la 18, pentru ca noi ne implicam si social, da?! Unde mai excat? Ei, ca sa fie amuzanta coincidenta, la Poroschia, adica locul de care Andreiul mare este legat intr-un fel. (cine stie..cunoaste..)

Cam astea-s pe "agenda" mea pentru urmatoarele 2 saptamani. Asta ca sa stiti ca eu mai fac si tot felul de alte chestii despre care, insa, nu prea apuc sa va povestesc caci am un alt subiect muult mai important cu care sa va tin ocupati:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉