vineri, 27 septembrie 2013

Schimbari...

Wow..cat vorbeste!! Nu mai pot tine pasul sa scriu aici care-s cuvintele noi pentru ca repeta tot. Hai sa nu exagerez, nu tot, doar..98% din cuvintele auzite.
capac, tapa(talpa),gura, nasu, ocu, genu(nchi),ude(unde),cane(caine),poc(porc), cola (daaa..e aia de baut), tzuc (suc), baaalena, dzi(zi)..si inca o sumedenie de cuvinte. Plus numele catorva persoane din jur: Ana (mama de Tudor), Ani..
A aparut si culoarea albastra in vocabular (pana acum ii spunea tot vede-verde) si este dadu :)

Este o bucurie sa-l vezi cum vrea sa stie tot, cum a inceput sa asculte si cand ii citesti cate-o poveste, cum completeaza cantecelele cand i le canti (de exemplu: un motan cat un pisoi..ii zic eu, iar el continua pampam...:))...), cum a inceput sa aibe preferinte la haine, la masinute,etc-etc. Da, la masinute..pe cele mai mari, de bebelus, le-a cam abandonat...acum se joaca mai mult cu cele mici-pitici din metal...

Pe de alta parte trece printr-o faza de refuz in ceea ce priveste patutul... Adica ziua doarme in el, dar seara nu mai adoarme acolo ci pe canapeaua intinsa din camera lui. Dupa care, daca reusesc, il mut la el. Sau nu. Si daca-l mut exista sansa ca, peste noapte, sa se trezeasca si sa se puna pe jelit si pe certat (parintii) ca l-am lasat acolo..cum nu va imaginiati. Pe bune, nu radeti ca nu-i de ras! Acum doua nopti, pe la miezul noptii, s-a trezit si da-i plans si da-i bodoganit...s-a cerut "aco" adica in pat-acolo, l-am pus si apoi nu a vruit sa-l atingem, cum il atingeam cum bodoganea-plangea..Bine, plangea oricum... Abia dupa vreo 10-15 minute de explicatii ca suntem acolo, ca nu l-am parasit, ca e totul bine..s-a intins si s-a culcat. Si, dupa ce-a adormit, a mai suspinat prin somn o bucata de vreme... Ne gandim serios la solutia renuntarii la patut, dar e riscant inca, pentru ca doarme agitat si pica din pat... Plus ca, fiind frig rau in casa, la el in camera punem un calorifer electric ..Ori, daca ramane in pat (de unde se da singur jos) nu mai poate ramane caloriferul...adica ramane frig in camera. Si copilul NU doarme invelit... Pfoooaaa...vedeti ce de dileme...:))

In rest..a avut o viroza scurta, forma usurica, a trecut...
Ne luptam cu legumele crude- pe care NU le vrea... Luam in serios masa de saeara- caci avem varsta de cina... Si..cam atat deocamdata. Ne pregatim de toamna...speram la cat mai putine ploi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉