miercuri, 27 martie 2013

O zi pierduta din concediu

Ma ofitc atunci cand trebuie sa-mi iau concediu din alt motiv decat plecat in vacanta. Oricum mie mi se pare ca am prea putina vacanta (jobul meu ideal ar fi unul in care sa imi pot negocia concediu la vreo 3 luni pe an, stiu, este inexistent acest gen de job...)- desi am 25 de zile lucratoare, adica mai mult decat au majoritatea celor pe care-i cunosc...
Asa ca ieri, cand mi-am luat concediu ca sa zac cu falca umflata si cu dureri calmate cu greu doar de Aulin, a fost o zi ratata de concediu. 
Inteleg sa-mi iau concediu ca sa ma plimb, sa ma bucur de soarele de-afara, sa ma duc in parc cu Andrei, sa merg la o masa cu Andrei tatal, sa ma vad cu o prietena si sa haladuim prin Mall, sa plecam la mare sau la munte sau..orice..numai sa nu zac acasa, in pat, cu o maxima indispozitie fizica si psihica...
Ete ca n-a fost sa fie asa...Mda..ar trebui sa iau partea buna din ceea ce s-a intamplat ieri...dar care-i aia...?? Ca -dupa ce-a venit bona- m-am dus si am zacut/atipit pana pe la 11? Sau poate a fost ceva bun in faptul ca am mers la dentist unde amicul Catalin m-a chilarit de mi-au iesit ochii din cap?? Si, ca sa intelegeti ca nu exagerez cu nimic, va imaginati ce misto e sa iti faca cineva o incizie in gingie (adica incizie pe bune, cu bisturiu) PE VIU?? Cand -oricum- te doare gingia aia si e umflata ca naiba...?? Ei, va imaginati ce misto a fost? 

So...am pierdut o zi din concediul meu (PRETIOS!) pe anul asta! Si asta m-a ofticat, cum va spuneam.... 

Acu', nah, ma consolez cu ideea ca mai sunt si zile din astea... 
Macar restul sa fie bune....
Si, pana la ele, macar iarna asta sa inceteze ca nu mai suport zapada si frig la final de martie!!! Pe bune!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉