luni, 4 martie 2013

Lunea nici iarba nu creste... Bebe cu nas curgator...

...cam asta-i starea mea. Cand vad ce misto e afara si eu stau la munca..ma apuca jalea. Macar ieri am avut doua ore de parc si de alergatura prin iarba si pe la spatiul de joaca din parc. A fost incantat de gandacii aia rosu cu negru-care stateau in gramezi ordonate pe un copac, la soare... - de ce misto e cand rupi iarba (nu ne-au luat la omor gardienii din parc.)....de ce misto e sa bagi in gura o bucata de coaja de copac (cand mama se uita- o fractiune de secunda!!!jur!!!- in alta directie)....de ce misto e sa te joci cu castanele si cu cojile de nuca gasite prin iarba....de ce misto e sa te joci cu frunzele uscate..sa le pui pe banca si sa le ia vantul, iar mama sa alerge sa le aduca repede inapoi.... Din astea, de parc, de weekend :)
A! A fost baba mea ieri...ati vazut cat de misto a fost vremea???!!!!??? :)

Ce ma indispune e ca are muci. Si respira nasol din cauza ca-i asa...
Speram ca ramane la atat...ca nu raceste mai nasol...ca nu-i debutul vreunei alte viroze...
Pfoa...sa ne tineti pumnii, da??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉