joi, 15 noiembrie 2012

Manual de utilizare pentru una bucata copil…

Profit de somnul nr2 al pruncului ca sa mai scriu pe-aici.  Cum primul somn de azi a  fost de 2ore jumate, nu mizez pe un timp prea lung asa ca..sa-i dau bataie…
Am vrut sa povestesc despre sambata la shopping, in Afi, dar n-am apucat..iar acum o sa va spun doar ca m-a luat durerea de cap cand am vazut la ce coada a trebuit sa stam la casa, in C&A. Motivul a fost, presupun, reducerea de 25% la toate produsele, anuntata cu mare tam-tam. Sigur ca si eu am vrut haine pentru bebelan, stiam eu niste treninguri misto, iar la cresa trebuie sa-i duc trening pentru stat in interior. Aveam vreo 6 perechi de raiati si vreo 3 de blugi, dar doar una bucata trening, asa ca…am achizitionat acum. Dar..pe bune..romanii cumpara cand sunt reduceri si ce n-au nevoie, sunt sigura!! Numa’si numa’pentru ca-s reduceri. In plus, am asa un sentiment ca unii sunt nostalgici si duc dorul cozilor… Eu nu simteam nevoia sa imi petrec 10 minute la casa, dar…am rezistat eroic. Iar pruncul a rezistat plimbat de Andrei prin magazin, scotand chiote care se auzeau de fooooarte departe 

Duminca am avut zi de vizitat piata volanta de la Academie. (eu ii spuneam ambulanta, sora-mea m-a corectat si mi-a zis ca-i volanta, asa ca…acum vorbesc si eu corect :) ) Misto, n-am ce zice…mai ales ca ma gasit un serbet delicios (pe care l-am consumat pana luni seara) si o zacusca misto si jucarii din lemn pentru copchil. Epuziat de 3 ore de plimbare (ne-am dus pe jos, ne-am oprit si prin parc, la leagane) pruncul a adormit la iesirea din parc (adica fix la 5 minute de casa). Dar somn din ala de taiai lemne pe el si nu se trezea, ceea ce este rarisim :) Nu s-a trezit nici la zgomotul cardului de acces in scara, nici la lift (desi scartaie usile alea de te tampesc), nici macar cand i-am scos hainele si ghetele.. L-am depozitat in patut si si-a vazut de vise vreo doua ore…
Seara am avut parte de Diana pe post de bona si de iesire in doi, la concertul lui JOHN MAYALL… A fost absolut bestial, atata energie, atata pofta de viata si de cantare ce are omul asta! Frumos, tare-tare frumos!!!
Ma rog, cam atat am dat din casa, acu’ sa continuam cu ce am eu de facut pentru cresa… Pai..tre’sa scriu ceva ce eu as numi “manual de utilizare”pentru copil…. Dificila sarcina, zau!!! Cu alte cuvinte- sa le dau pe hartie cum arata o zi de-a lui…si ce mananca..si cum /cat doarme…si cum il adorm…si care-s “chestiile”lui personale—cum face la una, la alta… Pai mie-mi vine sa scriu cu lux de amanunte, de n-o sa stea alea sa citeasca veci-pururi ce le scriu eu… :(
Bun..ce mananca e simplu..ca stiu tot ce i-am introdus si tot ce nu i-am introdus ori n-are voie. Dar cum sa le explic eu ca al meu copil (ca multi altii, probabil) are mici trucuri si ca, daca nu le cunosti, te pacaleste ca nu mai vrea sa manance cand el, de fapt, se joaca cu tine…??? Sa luam un exemplu…dimineata ii dau vesnicele fructe pasate, dar si suc de morcov si mar (si ce-o mai fi fruct de sezon prin casa). Mananca maxim 1/2 din fructe apoi incepe ori sa scuipe -razand- pe mine ce-i bag in gura, ori tipa si strange buzele a refuz. Aici e momentul magic…apare biberonul cu suc, e happy, il bea pe tot..apoi..da, apoi continuam cu fructele ca si cum nimic nu s-a intamplat. Da, stie ca este si suc undeva in jur (desi pitesc f bine biberonul)..se uita dupa el si, pana nu i-l servesc, nu-mi ia restul de fructe… Ei…explica in scris si pe scurt asa ceva!!! :) :)
Cum adoarme iar e destul de simplu..dar trebuie sa le explic ca ..din cand in cand..se poate trezi aparent foarte vioi si cu chef de joaca, dar daca are o ANUME FIGURA eu stiu ca nu, nu si-a facut somnul si-l adorm la loc. Daca fac greseala sa cred ca gata, e ok, a dormit destul..am un copil super scancit si caruia nimic nu-i convine…. Explica-le asta …daca poti…
Si mai am…dar nu vreau sa fac nimanui capul in colturi cu toate aceste detalii. Cert este ca…asa cum va spuneam..scriu manual de utilizare pentru copil. Bine ca nu facem si proces verbal de predare-primire..
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉