duminică, 1 iulie 2012

Deja imi face cadouri

Acum cateva zile..dupa un somn impreuna in patul mare…l-am vazut cand s-a trezit si-a pus ochii pe-o jucarie aflata cu noi in pat. S-a intors pe burta si ..7 minute au fost necesare sa ajunga la ea. A apucat-o strans si-a dus-o, evident, spre gura. I-a cazut pe traseu, dar n-a fost bai, caci in timp ce-o scapa si-a observat un picior ..pe care, rapid, l-a bagat in gura :) ).
Apoi m-a vazut pe mine, observandu-l si zambind, asa ca si piciorul a fost lasat balta ca sa-mi traga un maaare smile, cu cei doi dinti ai lui.
Zambetele astea de la trezire sunt cele mai frumoase cadouri pe care mi le poate face… Iar posibilitatea de a-l observa in actiunile astea ale lui -este un alt mare cadou!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉