sâmbătă, 22 octombrie 2016

Sunt mai usoara..

Acesta nu este un articol despre cum sa slabesti rapid, asa cum-poate- va inspira titlul. Nu pentru ca nu as putea scrie unul..caci am cateva kg in minus intr-o singura luna,ceea ce..NU mi-am propus,dar,nah..asta e.

Asadar..acesta este un articol despre cat de mai usoara (usurata) ma simt ca..nu mai am bona. Poate suna ciudat,mai ales ca tocmai ma vaitam zilele trecute ca raman fara.. NU e ciudat.
Desi par foarte sociabila..nu sunt. In esenta sunt un capricorn care nu vrea si nu necesita multa lume roata. Ma impac bine eu cu mine (in general), cu tacerile mele, cu..uneori..conservatorismul meu. Cu micile-marile mele fixatii. Daca ma apuca cheful se socializare am o mana de oameni cu care o fac. Real. In general nu imi place tendinta asta de inlocuire a vietii reale cu mediul virtual.
Desi scriu pe un blog, lucrurile esentiale sunt ale mele cu mine.
Desi am feisbuc de pe vremea in care nu era o moda sa ai feisbuc..nu consider fb o cale de socializare reala.
Nu imi place sa imi fie navalita casa sufletului de nimeni care nu e invitat. Nu imi place nici eu sa o fac altora. Desigur..uneori se intampla si una si alta.
Cumva asta e si cea mai simpla explicatie a unei mutari decise in 5 minute dupa citirea articolului in care, deloc intamplator,era atinsa o parte din viata mea. Pe care eu o credeam a mea si atat.

Sa nu deviez.
Asa cum in casa de dinauntru nu vreau pe oricine si oricand si nu accept sa treaca nimeni cu bocancii prin ea..la fel in cea fizica..in casa in care traiesc nu oricine e binevenit.
De obicei trec de usa doar oameni dragi, oameni cu care am eu chef sa impart o bucata de mine, oameni cu care exista o chimie de vreun fel. Nu imi place sa isi vare oricine nasul in spatiul meu. Cu atat mai putin zilnic. Mda..am zis..capricorn cu metehne..capos si inchis.
A fost complicat,pentru mine,sa accept prezenta cuiva strain in spatiul asta numit casa. Putea sa fie perfecta doamna (oricum..cine a vazut asa ceva)..mie tot greu imi pica.
Citesc adesea despre bona care e "familie". Ma scuzati,dar pentru mine familie inseamna altceva. Cu totul altceva!! Repet,putea sa fie perfecta..tot nu era familie.

Asa ca..acum am asa o senzatie de ..pfoa..cat de bine e. Desi e sambata, adica o zi in care oricum nu venea.
Si sentimentul asta de un nou inceput. Iar dupa inceputuri ma cam dau in vant si le primesc deschisa. Fie ce-o fi ☺

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu